Kızlar gün içinde bebeğinizi nasıl oyalıyorsunuz oyun oynatıyorum bi 10 dk da sıkılıyor tv zaten alıştırmadığım için izlemez e işler var hergün dışarıda çıkaramıyorum yere yatıp sıkıntıdan ağlıyor işleri bırakıp çıkarıcam dışarı felaket yanıyor sıcak e zaten günde bikere uyuyor bir sürü boş zamanı var ne yaptıracağımı şaşıyorum bazen siz ne yapıyorsunuz anlatın bi hele