Biz ilk hipp denedik çocuğumda hem ishal hem de kusma yaptı. Aptamilin tadını kesinlikle beğenmiyor. İçemedik maalesef. Bebelac goldu çok severek 1 kutu bitirdik çiş ve kaka sayımız iyiydi. Yanlışlıkla Gold yerine bu hafta Bebelac normal almışım onu da çok sevdi sorun yok. Dün bir kez hipp vereyim dedim yine kustu ve ishal bir daha vermeyeceğim. Tekirdağ Süleymanpaşa da oturan var ise elimde yeni açılmış hipp ve Aptamil comfortmil var 0-6 ay 1 numara verebilirim