aylizinannesiii Kızlar doktor her bünyede farklı belirti veriyor dedi ben test verdim akşam cikacakmis boğazım ağrıyor ve kulaklarım iltihap olmuş korona değilsindir ama test ver istersen dedi sizde belirtiler nasıldı
dandiniko aylizinannesiii eşimde boğaz ağrısıyla test verdi pozitif çıktı. Geçmiş olsun sizede umarım değilsinizdir
kivirciginannesi aylizinannesiii göz altlarım elmacık kemiklerim çok ağrıdı zaten ertesi gün koku tat gitmişti
Ikrazumra19 aylizinannesiii agzimin ici bogazima dogru yara olmustu ben 20 lik dis sandim disciye gittim hatta oda dedi 20 lik dis ama sonra esim hastalandi test verdik pyle anladim
aylizinannesiii 1kiz1oglan- benim boğazlarim ve kulağım aşırı dolu gibi ağrı var tat koku yerinde bakalım ne çıkacak
aylizinannesiii dandiniko boğaz ağrısı evet ya of inşallah negatifimdir bunaldım karantinada kalmaktan
aylizinannesiii 1kiz1oglan- negatif çıktı canım çok şükür ama şiddetli boğaz ağrısı yaşıyorum enfeksiyon olmuşum
blue5 aylizinannesiii test vermedim ben de ama koronayim bu ikinci. Ilkine benzerlikleri var. Bogaz agrisi Kemiklerim cok agriyor kirilmis gibi. Degisik olarak da bu sefer birden ter bosaliyor.:( Bir iyi oluyor bir kötü. Gecmis olsun.
aylizinannesiii BirVeraAnnesi35 kovitten sonra odayı nasıl temizlediniz evi nasıl dezenfekte ettiniz annemin bitti karantinası odayı temizlemem gerek ama korkuyorum odasından bulaşır diye
Yavrugeyikinannesi aylizinannesiii Bende biraz önce pozitif olduğumu öğrendim üstelik oğlumu da sabah hastaneye yatırdık. İki gün aşırı derece eklem ve baş ağrım vardı şimdide öksürük var. Yüzüm sapsarı ve halsiz görünüyorum. Oğlumun doktoru görünce halsiz görünüyorsunuz isterseniz bi test verin dedi. Pozitif çıktı maalesef. Oğlumda da kusma ishal var inşallah ona da bulaşmamıştır.🥺
Deletedmom_56 aylizinannesiii canım geçmiş olsn. Bende önce genşz akıntısı basladı. Sonra kemiklerde sızı oldu. Sonra hapşurmaya basladım en son öksürük. Bunlar hep gün gün oldu
BirVeraAnnesi35 aylizinannesiii biz ailecek covid olmuştuk zaten. 1 hafta eve kapandık 1 hafta boyunca tuvaletleri klorakladım, kullandığımız bardk tabak çanak hepsini kloraklı suyla yıkadım başkada bişey yapmadım bol bol havalandırdım birde
aylizinannesiii BirVeraAnnesi35 nevresimlerini filan eldiven maskeyle çıkarıp makineye atsam bana bulaşmaz dimi klorak nedir peki
BirVeraAnnesi35 aylizinannesiii önce bikaç saat havalandırın bence girmeyin. Sonra maske eldiven ne varsa takıp öyle yapın yapacaklarınızı hatta 2 3 maske üstüste takın garanti olsun. Ya kusura bakmayın alışkanlıkla klorak yazmışım bizim burda çamaşır suyuna klorak derler. Domestos yani onla yıkadım ne varsa vede tuvaletleri