Sema99 Kızlar ben üçüncü doğum oldu suan bebeğim 3.5 aylık ve sprial taktırcam ama adet olamamı bekliyorum bu hastane takıyormu takıyorsa ne kafar ücreti var veya memnun kalan var mı şimdiden teşekkür ederim bilğinizleriniz için 💕😊
Mervea Sema99aynen öyle baya bi uyguna geldi elektirik işinden anlayınca saolsun birde saolsun kumandalı yapmıştı gece lambasınıda kumandaya dahil etmişti bir tuşa bas beşik sallasın birine bas gece lambası açılsın🙈