Kadifemsii Lacivert mavi haşemayı çok beğendim ama turuncusuna da gözüm kaymıyor değil . Acaba çoğunluk hangisini seçer merak ettim . Sizce hangisi ?
Kadifemsii Balkizlarim birtutamsac kivirciginannesi Teşekkür ederim hanımlar 🌸 bende maviyi beğeniyorum kararsız kaldım
Kadifemsii oglumuz01 aslında biraz daha renkli olsun ama sade olsun istedim o yüzden 2 seçenek sundum 😬😬
Kadifemsii assd15 haşemanın ürünü bunlar . Ben trendyoldan baktım . Haşema ve mayoveranın tam kapalı mayoları çok hoşuma gidiyor bakın sizde beğenirsiniz