Alasivar merhabalar, eylülde bende ise başlıyorum, 9.5 aylık olacak. Babaanne dede bakacak. Sukur gun içinde duruyor onlarla ama uyku vakti gelince meme istiyor, ağlıyor deliriyor..Bu yüzden kendi kendine uyuması için uğraşıyorum 2 gündür.. eğer başarırsak gözüm arkada kalmicak.. bide ise başlama günü yaklaştıkça geriliyorum stres oluyorum ondan ayrilcagim diye..başlamasam olmuyor tek maaşla..