Merhaba , kızım el ayak hastalığı olmuş. Dün bakıcısından almaya gittiğim de ateşi olduğunu farkettim o gün gece emmesi ve keyfi yerindeydi, gece 38.6 a çıktı ateşi , ılık duş ve ilaçlar fayda etmedi… Sabaha karşı da sürekli ağlama emmeme ve uyumama ile birlikte öğlen hastsneye gittik, ağiz içi su dolu baloncuk olmuş , vücudunda kırmızı benekleri vardı ama daha çok isilik gibiydi doktor el ayak hastalığı diyince iyice inceledim evet bacaklarında da var ama böyle çok az silik kırmızılı noktalar… Antibiyotik, ishal yapmasın diye ayrı bir ilacı , ve 4-5 tane ilaç karışımı eczane de hazırlanıp 10 damla şeklinde ağız içine uygulama yapacağız. Şuan 3-4 saate karışık hazır olunca almaya gideceğiz. Emmedigi için yatış istendi lakin kabul etmedim gecesine 2000 bin küsur dedi doktoru, ve sabırlı olursanız gecicektir dedi. Çok az da olsa yarım saat önce emzirebildim lakin memeye düşkün olan kızım şuan emmek istemiyor 😔 8 ay 14 günlük…