Kizlar merhaba 9 aylık oğlum azı dişleri çıkarıyor çok kötü sürekli huysuz o kadar yaramazlasti ki napicam bilmiyorum çok yoruldum iyice geceleri uyumuyor gündüz uyuyor ama benim dinlenmeme imkan yok gündüzleri sadece sağ göğsümu emiyor solu direkt ısırıyor işirinca da çok acıyor dayanayim diyorum ama yok olmuyor yani kahvalti çok az bazen yemiyor kilosu iyi ama napicam bilmiyorum yoğurt yiyordu onuda yemek istemiyor meyve püresi keşfettim onu yiyir 125 ml emiyor ama işirinca bırakıyorum gece 2. Ya da 3 kez emiyir ama çok kez uyaniyor uyanınca az da olsa emziriyorum solu ısıtmıyor acaba doyuyor mu ve sütum azalmış mıdır çünkü çok az emiyor gunduz 5 i geçmez bezide eskisi gibi değil 3 tane alıyorum