Canım anneler oğlum 6 ay 29 günlük doğduğundan beri reflüsü var bu ay itibariyle ek gıdaya başladık yavrum oluk oluk kusmaya başladı son 1 haftadır. Doktora götürdüm debridat şurup verdi o biraz önledi ama artık uykusunda bile kusuyor ve tepeden tırnağa kusmuk oluyor bu sorunun benzerini yaşayan var mı varsa önerilerinizi alabilir miyim? Artık çok kafama takmaya başladım çünkü gerekli tüm sağlık kontrolleri yapıldı ve sadece reflü teşhisi konuldu.