Minnosveannesi Normal doğum yapan hanımlar dikislerinize nasıl bakım yaptınız ne ilacı ne gibi şeyler kullandınız bilgi verebilir misinizz?
Rumeysa28 Minnosveannesi tuvalete gittiğimde kendimi ilk peçeteyle kuruladım sonra pamuğa batikon döktüm ve pansuman yaptım çok çabuk iyileştim
Symaergn Minnosveannesi tuvalet ve banyodan sonra mutlaka dikişli olan yeri kurula canım. Sonra batikon ile pansuman yap . Bunu yatarken de yap. 10gune inşallah düzelir.
Sherlock1180 Minnosveannesi her gun banyo yaptim banyodan sonra hep kuru tuttum fon makinasıyla. Her tuvaletten sonra kuruluga dikkat ettim zorda olsa 7 günde normal hayatıma dönmüştum. Üstelik kilolu bir sekilde doğum yapmıştım.
Minnosveannesi Rumeysa28 sadece batikonla mi yaptın devamlı? Bazen çok cızlayarak ağrıyor ilk günlerde batikon kullandım sonra Dr.unyazdigi kremi kullaniyorum
gibicibicis Minnosveannesi estetik dikisti hiçbir şey yapmadım doktorda bir şey yapmana gerek yok demişti çok kısa sürede iyilesti
minikbabyy Minnosveannesi bende hiç bişey yapmadım 15 güne kendi kendine attı doktor bişey yapmana gerek yok o doğal bi süreç kendi kendine geçer demişti
Minnosveannesi 8.günümdeyim ağrı kesici icmedikce çok zorlanıyorum dikkat ediyorum temizliğine ama geç iyileşecek sanırım
Eses26- Bende doğum yapalı 5 gün oldu antibiyotik ağrı kesici bide şurup şeklinde demir ilacı verildi 2 dikişim wardi 10 gün sonra kontrolüm war
Rahimeee Minnosveannesi bana bir şey vermediler ki benim çok da dikişim yoktu 2 taneydi herhalde yanlış hayitırlamıyorsam iyice kurulamıştım ben kendi kendine de düştü dikiş ipleri