Leylaa_ Eşim Migros’tan almış bi içeyim dedim tadı çok kötü acı ağzımın tadı kaçtı resmen alkolle karıştırılıp içilen bi içecek mi ? Emziriyorum bi an korktum bilen varsa yazabilir mi ??
GiybetReis Leylaa_ cin le karıştırılıyor cin tonik oluyor. Normalde içinde alkol yok. Sek içen var mıdır bilmiyorum sek içmek için çirkin bi tadı var.
Leylaa_ GiybetReis kız ne Cin’i ne seki evde içen yok eşim de zero yazınca şekersiz soda şeklinde sanmış furko gibi yanı 😂
aylinbb kokteyl hazırlamak için kullanılan bir ürün tonik içinde alkol yok ama böyle boş içince bir tadı olmaz. değerlendireyim boşa gitmesin derseniz meyve vs katabilirsiniz içine
GiybetReis Leylaa_ bu tonik alkolsüz nasıl içilir bilmem 😅 ama alkolduz kokteyl felan yapılır belki googledan bakın isterseniz. Öyle tek başına içilmez çirkin olur yani
PembePelikan Leylaa_ içinde alkol yok bunu hiç sade denemedim ama meyvelisi gayet güzel fanta gibi Herhangi bir meyve suyu ile karıştırıp içebilirsiniz
Leylaa_ PembePelikan Ay öyle yapayım bari 😂 meyvesini bi kaç kere içtiğimiz icin almis eşimde gazoz sanmış oda
irva Leylaa_ Alkolle miss gibi gider karıştırınca ama sek berbattır.İçinde alkol yok canım merak etme.😁