Bebisiminannesiii Merhaba kizlar. Çok ağır grip geçiriyorum bebeğim 3 aylık. Faranjitte olmuşum. Ilaç kullanamıyorum. Boğazım inanılmaz ağrıyor. Tarhana corbasi içsem bebeğe zararı olur mu. Gaz yapar miii
Suzitosuzi Bebisiminannesiii yapmaz biley olmaz yiyin için zaten ilaç kullanamıyorsunuz soğuk hariç herşeyi yiyebilirsiniz kimyon atarsın içine yemeklerin gazı oluyorsa geçer. Kelle paça iç tereyağını erit pek elle karıştır iç Boğaza iyi gelir. Geçmiş olsun
Kurabiyem Bebisiminannesiii yok canım gaz yapmaz. İçebilirsin. Ayrıca zencefil bal limon tarçın karabiber ve karanfil karıştırıp macun gibi her gün Sürekli tüket. Ben de ağır soğuk algınlığı geçirmiştim ve bu şekilde atlattım
Bebisiminannesiii Ates_mami Suzitosuzi Kurabiyem [silindi] Çok cokk cokk tesekkur ederim kizlar Allah razı olsun hepinizdennn😊
[silindi] Bebisiminannesiii zencefil limon bal ıhlamur bomba etkisi emzirme döneminde ben içtim hiç bişey olmadı canım ama bebeğim normalde de gazlı değildi hiç o yüzden sorun olmadı