sahinylz Bebeğim 13 aylık eline aldığı bir şeyi kaç saattir elinde tutuyor bırakmıyor alınca ağlıyor ve elektrikli süpürge çalışınca mutlu oluyor süpürgeyi kapatınca ağlıyor bunlar takıntılı hareketler mi
Deletedmom_37 sahinylz benim ikizlerimde elektirik süpürgesini seviyorlar peşinde dolanıyorlar ama kapatınca ağlamazlar oynarlar . ama sanmıyorum takıntılı hareket olduğunu sizinki çekmece kapı felan açıp kapatma yapıyormu bende buna taktim
sahinylz Deletedmom_37 kapıyı açıp kapatıyor ama çok üstüne düşmüyor peki oyuncağı elinden bırakmak istemesi takıntılı hareket mi
GiybetReis sahinylz hatırlamıyorum. Ama kendı tutmak isterdi çalışırken vermezsem aglardı diye hatırlıyorum. Hala öyle
sahinylz Deletedmom_37 yok birakiyor ama görürse tekrar alıyor ve bir ara bırakmıyor başka oyuncakla oynuyor diğer eliyle onu tutuyor yine bu arada özele bakar misniz size birşey soracktim
Deletedmom_37 sahinylz ben 12 ay gelişimi diye yazılar okumuştum bu ayda sevdiği şeylere düşkünlük olur sevdiği oyuncağı bilir onu tercih eder vs. diyordu belki sevdiği için yapıyordur
Mevaaah sahinylz benim kızımda 13 aylık eline nealırsa sıkıca tutuyor ve paylaşmıyor cektigim an ağlamaya başlıyor aynı durum. hicmi paylasmicak oyuncaklarını felan die düşünüyorum bende
sahinylz Mevaaah bu arada ismine hemen dönüyor mu kızınız benim biraz şüphelerim var tedirginliğim o yüzden
sahinylz Mevaaah ya bizimkide bazen hemen dönmüyor özellikle bize hemen dönmüyor yabancıların sesine daha çabuk dönüyor ismini bilip bilmediğinden şüphe ediyorum