Arkadaşlar gerçekten çok zor bir durum artık tükendim diyebilirim sütüm iyice azaldı solunum sıkıntısından girdi bebeğim 7 10 gün tedavisi var dediler bugün 10. Gün yine aramadilar sabah taburcu edeceğiz diye dün aradılar heyecandan telefonu nasıl açacağımı şaşırdım meğersem mama bez için aramışlar bebeğim kucağıma alamadan gönderdiler yoğun bakıma bide sadece 2 gün gösteriyorlar haftada sadece gerçekten tükenmek üzereyim sorduğumda gayet iyi diyorlar ama taburcu ne zaman deyince belli değil diyorlar?