ozgekaraoluk09 Bebeğim ilk zamanlar çok meme reddi yaptı bende sağıp biberonla veriyordum gece uyandığı zaman bebeğimi babasına veriyordum sağana kadar tutuyordu ya da çok ağlamıyorsa beklerken sağıyordum