Merhaba kizlar 26 gun once dogum yaptim hem doysun hem de miktari artsin diye bugune kadar her ogunde hep cift meme emzirdim ama dogumdan beri uclari yara ve cok aciyor😭bir kitapta her ogunde tek bir meme verilmesi gerektigini okudum belki biraz yaralari rahatlatir diye her ogunde degistirerek tek memeden emzirmeyi dusunuyorum ama kaygilarim var. Diger memede sut birikip kanallari tikanir mi, bebisim tek memeyle doyar mi vs..siz nasil emziriyorsunuz??yardim lutfen