4.ay aşısıiçin gittiğim aile hekimi sadece anne sütü ile beslenen bebeğime ek gıda ya sıvı olarak başlayabilirsin dedi amaç doymamış değil damak tadının oluşup 6.ay da tam anlamıyla başlandığında reddetme olmasın diyeymiş elma suyu havuç suyu gibi günde 3 tatlı kaşığı verebilirsin dedi vermek istesem başka neler verebilirim sıvı olarak