Kızlar bebeğim 1 yaşında balık tüketimimiz yok haftada bir balık yağı vermek istiyorum faydalı olur diye ama eczacı satarken eşime bir yaş için tavsiye etmiyoruz demiş ben her gün vermek için almadım kızımın kilosu falan iyi ama balık yemiyoruz diye düşünmüştüm çocuk doktoru tanıdığı olan bu konuyu soran varmı acaba ben doktora gidince soracağım ama o zamana kadar kullanmalımıyım bilmiyorum