Kızlar bebeğim 36 günlük genital bölgesinin yan kısımları yani dudak kısımları mor gibi doğdu doğalı böyle, ilk kontrolde doktor rengi açılır demişti çok takılmıştım çünkü. Annem kaynanam da gül diyorlar genital bölgesinde ki lekeyi . Ay başına gelen var mı ? Ciddi bişey olması endişe ettiriyor beni şahsen .