Belissimo ikinci ayin daha rahat olacak, ilk kez karşılaştığın sorunlara çözümler bulmus oluyorsun, bebegin dilinden biraz daha anlıyorsun. O da daha iyi emiyor, iciyor, bir göz temasıdır bir gülücük atmadır gönlünü alıyor senin 😍 ilk ay hepimizin böyleydi, agustos dogumlu kızım, yapisikliktan, terlemekten, karnimdaki dikisin acisindan gogus uclarinin sizlamasindan yorulmuştum, dünyam şaşmıştı. Eş ve anne desteğin var mı, Arada bir senden alip evde bir gezdiren, gazini cikaran sana nefes aldiran biri ?