Bebis1_ Bugün bebeğimin kırkı çıkıyor Allahın izniyle 40 dan sonra neler oluyor çevredekilerin dediği gibi hızlı büyüme uykunun düzene girmesi ya da düzenini değişmesi gibi vb şeyler
mehmel54 Bebis1_ benim kızım 37 gunlukten beri gece hep uyudu ben 6 saatte 1 besledim uyandırmadan onun dışında çok hızlı büyüdü evet sonrasını hatırlamıyorum inanın 😂
Rumeysaerva mehmel54 2 buçuk aylık benim oglum azcık 3 i geçse uyanmamıssa hala hemen ben kaldırıp emziriyorum bugun de annem niye uyandirıyorsun artık büyüdü dedi ama uyandırmasak aç kalır mı acaba
mehmel54 Zhrrl evet tabi çenemi tutamayip herkese anlattığım için nazar değdirdim şuan 7 aylık benimkidde saat başı uyanıyor 😂
Bebis1_ [silindi] Sezeryan ile doğum yaptım dikişlerim 10 günde alınması gerekiyorken 15 günde alındı çünkü dikiş yerlerimde biraz iltihab vardı antibiyotik kullandım 15. günde düzeldi çok şükür dikişlerim dökülen cinsten değildi şuan iyiyim ara sıra ağrı sızı oluyor tabi ama artık her işimi görüyorum rahatlıkla
bussraozturk Rumeysaerva benim oğlum iki aylık kontrolde doktorum en geç 2 saatte bir beslemen lazım dedi gece uyanmasını mı bekleyin yoksa ben mi uyandırayım dedim 2 saati geçerse uyandırmamı söyledi bende 2 saatte bir besliyorum zaten gündüzleri 2 saati bile bulmuyor emmek istiyor sürekli geceleri de uyandırıp besliyorum
mehmel54 Rumeysaerva hayır kalmaz 3 tane doktora sordum 6 7 saatte 1 besleyebilirsin dediler uyandırmana da gerek yok ayrıca ☺️
ellosh Bizimki de 26 gunluk bir umut 40 ini bekliyorum belki biraz kolaylasir diye 😕ilk cocugumda sanki biraz rahatlamistik uykulari biraz duzelmisti bir de disariya cikmaya baslamak cok iyi gelmisti psikolojik olarak
mehmel54 minikkiz_ 37 günlüğe kadar gece gündüz neredeyse hiç uyumazdı çok korkardım her zaman öyle olacak diye neyse ki 6 ay boyunca geceleri uyudu 🤭