Merhaba güzel anneler 🌸 Kızım şuan 17 aylık ancak uzun zamandır tuvalet hakkında konuşuyorum yani çişi kakayı biliyor ve bezliyken kakasını söylemeyi öğrenmişti yaklaşık 1 aydır anne çişş diye tuvalete gidiyorduk aparatı ile klozete kakasını yapıyordu. Yakın zamanda çişini de farketmeye bana söylemeye başladı yine tuvalete gidip yaptık. Geceleri de ya 1 kez çiş yapar ya da sabaha kuru kalkar oldu ben de artık hazır olduğumuzu düşündüm ve halıları kaldırdım 😅 Bugün 2. günümüz bezsiz olarak. Dün sabah uyandığında konuştum kızım artık bezini çıkartıyorum seninle daha önce de konuştuğumuz gibi sen artık çişini kakanı tuvalete yapabilirsin artık sana bu güzel donları giydircem (don kelimesini söyleyebiliyor diye külot yerine don diyoruz 😄) ve bana çişin kakan geldiğinde söylemen gerekiyor vs diye. Dün sabah 2 kez altına işedi ve çiş dedi işerken götürdüm tuvalete külodunu değiştim altını yıkadım tekrar ettim söylemesi gerektiğini güleryüzle. Sonrasında 3 kez hafif kaçırdı ama öyle çok işemedi. Sık sık tuvalete gittik bazen hemen kalkmak istedi bazen yaptı çişini. Oyun oynarken kakası geldi ve söyledi bana tuvalete yaptı her zamanki gibi. Ve bu şekilde günü bitirdim. Ancak bugün uyandıktan sonra tuvalete götürdüğümde biraz mızıklandı şarkılar söyleyerek bir süre tuttum ama az çiş yaptı kalktı. Sonrasında ise 2 kez altına çişini yaptı halıya ve sandalyesinde otururken birinde yaparken çiş dedi diğerinde hiç birşey demedi. Bugün pek tuvalete gitmek istemiyor yani. Tecrübeli anneler acaba doğru gidiyor muyum bu şekilde olması normal mi bugün pek tuvalete gitmek istememesi ben hazır olduğunu düşünüyorum kızımın ama fikirlerinize ihtiyacım var.
Biraz uzun yazdım sanırım okuyanlara yorum yapanlara şimdiden çok teşekkür ederim 🙏😇