Gizemlim yalnizca 3 ay kullandım garantisi kutusu herseyi mevcut biberon kısmı hic kullanılmadı sıfırdan hicbir farki yok internetten sıfır fiyatina bakabilirsiniz bem 200 tlye satıyorum tertemiz ve neredeyse hic kullanılmadı.
Gizemlim Wonderful_mom evet ben oldukca memnundum ama benim bebegim beni.hic emmedi o yuzden hep sagim yaptım son donemde hastalik gecirince sutumu sagamadim ve sutum bitti. Normalde 2 3 saatte sagim yaparsam 150 cc cikiyordu en az. Ama dedigim gibi artik sutum bitti. Trendyoldan falan yorumlarina bakabilirsiniz. Masaj ayari kademe ayari falan var