Arkadaşımın oğlu var ,çoğu konuda benim hoşlanmadığım tarzda çocuk büyütme stilleri var ama saygı duyuyorum ama işte sürekli benim bebeğim için bak geliyor yemeğini yiyecek hadi ye diye diye çocuğunu resmen oğluma karşı hırsla büyütüyor arada sürekli bi kıyaslamaya giriyorlar kilosuydu yok boyuydu ,çocuk oğlumun oyuncaklarını bile bize geldiğinde saklıyor elletmek istemiyor fakat ailesi hiç müdahale etmiyor ,ben bu konuda çok hassasım bi kaç kez ben müdahale ettim ama kalp kırmak ta istemiyorum yakın arkadaşım yani ne yapmam daha doğru olur görüşme sıklığımı mı azaltmalıyım