Bebis1_ Bebeğim 40 günlük sadece anne sütüyle besleniyor 4.300 gr bazıları bebeğimin gelişmediğini söylüyor sütüm mü yaramıyor acaba mama takviyesi yapmalı mıyım
Wanderlust Bebis1_ mama takviyesi elalem dedi diye degil doktor gerekli gorulurse yapilmali kimseyi dinlemeyin. 3 kg dogmus 1 ayda 1kg almis daha ne bekliyor millet bilmem. Suan icin sutunuz yeterli her ay mutlaka aksatmadan doktor kontrollerine de goturun akliniza takilani doktora sorun milleti dinlersenjz sutunuzden de olursunuz bol bol emzirin stresten uzak durun
Aylizzmm Bebis1_ Bence gayet iyi canım kilosu kimseyi dert etme bizde 2735 doğduk 2 ayligiz 5 100 şuan yani
Bebis1_ Aylizzmm Wanderlust Teşekkürler, Banada normal gibi geliyor ama insanın canını sıkıyorlar işte
Aylizzmm Bebis1_ Bence sen kimseyi dinleme iki cocugumda da aynısını yaptın bir çocuğu annesinden iyi kimse anlayamazda bakamazsın doktorundan iyi diyorsa
semao Benim bebeğimde 40 günlük bugün doktor kontrolüne gittik 4500 gr doktor kilo alımı normal dedi. Kesinlikle etrafa göre bebeğin beslenmesini değiştirme bencede. Kafanı karıştırma strese girme hiç 😊