Kızlar 5 gün önce başladık ilk günden çişi çözmüştü çok sevmişti 3 gün boyunca çişini hep söyledi yaptı ama 💩 yapmıyordu dünden beri acıyo diye bağırıp çişini de yapmıyor tutuyor ağlaya ağlaya akşam yere büyük tuvaletini yaptı bugün uyandık bir kere çiş yaptı büyük tuvalet saati geldi sabahtır yine ağlıyor çiş kaka yapmıyor önerisi olan var mı ne yapabilirim tuvalete lazımlığa oturan çocuk büyük tuvaletini yapmamak için oturmuyor çişini de tutuyor