Kızlar dün sağlık ocağına gittik oradaki hemşire bıngıldağı bayağı kapanmış bir doktorunuza danışın dedi internetten baktım çok kötü şeyler yazıyo. Böyle bişey yaşayan var mı aranızda herhangi bi problem oldu mu? 15 gün önce de kendi doktoruna götürmüştüm zaten herhangi bir problem oldğunu söylemedi. Özele gdiyoruz doktora ve çok ilgili, başarılı doktoru. Bebeğim 4 ay 1 haftalık. Üstelik bu ay kilo almamş