Zeyzey72 Bebegim 8 ay 16 günlük soğuk aldı klima çarptı herhalde burnu akıyo tıkalı öksürüyor benım gbı olan varmı doktora götrdm bıseyı yok dedı dün. Ama bugn dha kötü ateşi var hep 38 de