Ege_Ruya süt bebeği korur demişti doktorum sık sık emizirn bulaşırsada çocuklar daha kolay atlatıyoe korkmayın kızım 20 aylık felandı covit oldk 2. Günde kızımn bişwyi kalmamştı çok şükür aizede çok geçmiş olsun maske takıyorsunzdr zaten emzirrken 🙏🏻