Kızlar bebeğim 16 ayını geçiyor memeye çok düşkün emmeye başladığı zaman 1-1,5 saat emmek istiyor zorla bıraktırıyorum kıyamet kopuyor durmadan ağlıyor yemek yemiyor sabah kahvaltısı hiç yok öğlen sadece çorba yoğurt akşamlarıda zorla bir kase çorba başka bir şey yemiyor çok arada kaldım zayıflamış da yemek yemediği için artık bıraktırsam mı diye çok düşünüyorum ama bir yandanda üzülüyorum çok düşkün olduğu için büyük bir aşkla emiyor yani bana bi akıl verin 😔