Gly37 2bucuk aylik bebeğim 1aydir burun tıkali serum fizyolik 2kutu bitirdim arkasindan otri bebeyle cekiyirum ama nafile bu konuyu aşmış tecrubesi olan anneler yontemlerini soylesinlet Ememiyor rahat uyku uyuyamiyor
Pirayeada Gly37 ben hastanede kalırken bebeğimin burnu tıkanmış dedim hemşire kucagimdayken serumu sıktı burnuna sonra sırtına devamlı vurdu bütün sümukleri aktı evde de öyle yapmaya başladım ama bazen sümük kalıyor otriyle kalanı çekiyorum kolay oluyor bebek fazla ağlamıyor
Yaduuu Gly37 burun tıkanıklığı alerji belirtisi de olabiliyor. Doktorunuza soyleyin bu durumu. Odanın nemi önemli bir de eğimli yatırın baş hafif yukarıda şekilde rahat nefer alır .
birminikbebekannesi Nazalnem burun damlası var bebekler için bende ilk başlarda çok yaşadım o sıkıntıyı özel bi ilaç 90 lira civarı olması lazım gerçi zam gelmiştir ne kadar şuan bilemem ama çok işe yarıyor
Gly37 birminikbebekannesi serum fizyolojik kullandm 2kutu bitirdim fayda etmedi bu damladanda alayim insallah fayda eder
birminikbebekannesi Gly37 bende kullandım serum fizyolojik bir işe yaramadı üstüne bir de elektrikle burun aspiratörüyle çekiyordum 2 dakka sonra gene aynı bu damla çok güzel çokda faydasını gördüm