Bebeğim 5,5 aylık olunca Eylül ayında okula başlıyorum. İlk 6 ay 3 saat, sonraki 6 ay 1,5 saat süt izni var biliyorsunuz. Bebeğim 5,5 aylık olacağını için ilk 6 ay 3 saat olan izinden sadece yarım ay mi faydalanacagim? Yoksa göreve başladıktan sonra ilk 6 ay mi kıstas alınıyor?
Ayrıca mesela 15 saat maaş karşılığı derse girsem. Süt izni hakkımı kullandigimda 15 saat altına düşemem, nasıl kullanılıyor bu hak?