Doydugunu anlamak icin onemli olan çiştir. Eger hassas mutfak tartiniz varsa şu hesabi yapabilirsiniz. Cişli bezlerin toplam grami÷bebegin kilosu÷bezleri kac saatir biriktiriyorsaniz o sayi
2 ve ustu cikiyorsa normaldir. Bize hastanede oyle demislerdi. O zaman bebegim 1,5 aylikti. 3 aylikken de mi sonucun 2 cikmasi gerekiyor yoksa çok daha fazla mi olmasi gerekiyor bilmiyorum ama bu sekilde hesaplaniyor.
(Eger bez hem cis hemkakaliysa,kakayi yaklasik 30gr sayip her kakali bezden bu grami cikartabilirsiniz kalan gram çiştir)