İkinci çocuk ile ilgili birşeyler araştırırken okumuştum; “her yaptığınız şeye büyük çocuğu ortak edin” diyordu. Annecim hadi bezini getir bebeğin altını değiştirelim, o daha çok küçük ve biz gibi tuvalete yapamıyor, hadi kremini getir de sürelim, hadi blenderın düğmesine sen bas gibi.. Düne kadar anne-baba- ev-ilgi herşey onunda, bir anda bir çocuk geldi ve herşeyi alıverdi, onun gözünde böyle. Bunu aşmanın yolu; nedenleri yani kıskançlığı ortadan kaldırmak, kıskançlık geçti mi tırnak yemek/direnmek vs hepsi hallolacak zaten. ☺️