Gokcennderenn Mrwbyk benim düşük riskim vardı ondan 9 ay jilet yapmama rağmen doğum dan sonra 40 çıkınca hemen agdaya gittim miss gibi hiç sıkıntı olmadı
Kartaaneesiii Mrwbyk aynı şeyi bende merak ediyorum daha 4 gün oldu sezaryen doğum yapalı çok hassas şuan hiç temizlik yapamam dokunamam gibi geliyor 🥺
Mrwbyk Gokcennderenn Doktoruma sordum 3 ay sonra yapabilirsin dedi göbekteki siyah çizginin geçmesi lazım dedi bana o kadar beklemelik bir durum varmıdır
Mrwbyk Kartaaneesiii yapan kişinin elinşn hafifliğine bağlı aslında halen dikiş bölgesi uyuşuk olduğu için çok canın yanacağını düşünmüyorum