1 yaşımıza 2 haftamız kaldı son 1 aydır kızımı asla tutamıyorum bir iş yaparken asla bir yere bırakamıyorum yere koysam her yerden tutunup kalkıp düşüyor, yürüteçi vardı kendini yürüteçten yere atıyor kaldırdım onuda, mutfakta yemek yaparken mama sandalyesinde azda olsa otururdu asla oturmuyor hemen ayağa kalkıp kendini sarkıtıyor. Ne yapacagımı şaşırdım o uyanıkken kendi karnımı doyurmam bile imkansız hale geldi. Sürekli mız mız, onunla oyun oynarsam hiç sorun yok sesi çıkmıyor ama ben başka bir şeyle ilgileneyim kıyamet kopuyor🥺