Birkaç gündür karın ağrım vardı. Dün gece fenalaşıp acile gittim. Tahlil sonucunda idrarımda kan çıkmış. Doktor böbrekte taş olabilir dedi. Tomografi istedi. Tomografi sonucumda temiz çıktı. Ama idrar da kan olması normalmi daha önce başına gelen varmı