Ayselmiros Bebeğim 8 günlük gözünde sarı çepek akıntı vardı az doktora sordum göz pınarı tıkalıdır masaj yap dedi dünden beri yapıyorum su akıntı arttı yaşayan varmı tekrar doktora gitsemmi
Kvlna2020 Ayselmiros bizde de oluyordu masaj yapın dedler bir de damla vermişlerdi 4 gün kullandım hemen geçti
Mrs_sonmez Ayselmiros bizimde olmuştu göz kanalları tıkalı dedi doktorumuz bol bol masaj yapmak cok önemli ara ara akmaya devam eder masaj yaptıkca içindeki sıvı dısarı cıkıyor yaklaşık bir ay da gecmişti bizimki
Askaaska Ayselmiros Benim bebeğimin de öyleydi sapsarı çapaklanıyodu doktorumuz damla verdi bikac güne daha da yoğun akıp geçti gitti damla çok çabuk geçirdi siz de doktorunuza danışarak damla kullanirsaniz daha çabuk iyilesecektir geçmiş olsun