Merhaba hanımlar ,
13 aylık bebeğim var bir buçuk ay önce yürümeye başladı ilk 20 gün falan düşmeden yürüdü ama dikkat ediyorum bir haftadır çok düşüyor sanki kendisini bırakıyor gibi evin içinde emeklemiyor hep ayakta bir saniye de oturmaz yemin etmiş oturmamaya sanki 😂 acaba diyorum yoruluyor da mı düşüyor yoksa bir rahatsızlığı mı var yeni yürüyen bebeklerde olur mu böyle şeyler bir de yürürken ya yukarıya doğru bakıyor ya da birden hızlanıyor bunlar da etken olur mu düşmesine sizce🤔