3 yaşında alıştırdım kızımı, tam o zaman hazırdı çünkü. 1 günde hallettik eğitimi tabi 1 hafta evden çıkmadım ama oda alışsın diye. Gecede hiç sıkıntı yaşamadım, 3 aydır altına kaçırmada yok. Aynı yaştaki yeğenime (annemde kaldıkları zaman ablamlar) annem 3günde zorla eğitim verdi, ağlayıp korktu çocuk. Bezi bıraktı ama altına yapıyor işte çoğu zaman. Çevre baskısı bende de çok oldu, eskiden millet 11 aylıkken başlarmış falan. Hiç dinlemedim, herkes çok biliyor ama çocuk benim huyunu ben biliyorum. Bence oğlunuz daha hazır değil. Bende 3.denememde bu sonuca ulaştım hiç bunlatmadım kızımı. Ara verip 10 gün sonra tekrar deneyebilirsiniz.