Semanurozgan Kızlar kızım 6 aylık 2 haftadır ishaldi şükür düzeldi bağırsak enfeksiyonu geçirdi 7400 du geçen ay hala ayni kg vermiş bile hatta ne yapabilirim sizce
gulay-34 Semanurozgan bence ilk önce bebeginize bol bol sıvı verin ishalde vücut çok su kaybediyo kiloyu yemesi normal bı bebekse zaten alicaktir. Kilo aldıran ek gıda tarifleri var onları deneyebilirsiniz
Jeatimo Semanurozgan ishal maalesef sıvı kaybı demek ölçüm yapan doktor eve vs bir şey demedi mi? Emme veya mama üstüne ek gıda toparlanir inşallah hemen kilosu gayet iyi korkmayın hiç
Dondurmalikahve Semanurozgan İshal olduğundan öyle. Aslında kgsu iyi korkmayın sadece ishal zamanı kilo vermiştim. Emiyorsa süt yapıcı şeyler yiyin mama ise içe içe toparlanır.
Semanurozgan Jeatimo ebe dedi kendini üzme hasta olduğu için gayet normal ek gıda ile toparlarsin dedi ama anne yüreği ister istemez üzüldüm
findiginannesi_ Semanurozgan Canım sağlığı yerindeyse endişelenme her çocuğun kilosu farklıdır güzel yemek yiyen bir bebekse eski kilosu hemen gelir yerine
Tazeanne00 Semanurozgan ishal kılo kaybeder ams zaten bebekler artık eskisi gibi kılo almaz canım benım oglum 2 aydır aynı kiloda ve doktor normal dedı