Kızlar bebeğim henüz 4 günlük çok uyuyor haliyle ememiyor doktorlar 2 saatte bi emzirin diyorlar ama bizimki 3 saati buluyor bazen 3.5 korkuyorum şekeri düşer bişey olur diye annemler de gereksiz evham yaptığımı uyuyan çocuğun uyandırılmayacağını söylüyorlar ne yapmalıyım bilmiyorum