3 ay 6 günlük oğlum iki gündür gündüzleri çok ağlıyor dün çok sıcaktı ona bağladık ama bugün hava serin yine de çok keyifsiz. Konuşurken gülümsüyor ama sürekli dudak büzüp ağlamaya baslayacak gibi duruyor. Dün sabah 11 den tam akşam 4 e kadar aralıksız sadece ağladı uyumadı da.. ek olarak aşırı salyası var diş mı diye düşünmüyor degilim