Asivemavi defnes32 ayrı ayrı aldım herşryi . Dediğin gibi markadan markaya değişiyor misal ütüm phlisp çok memnunm süpürgem fakir acayip güçlü 5 yıl olacak hala halıyı yerden kaldırıyor sadcee blendersen yüzüm gülmedi arzum aldım şimdi olsam karaca sessiz olanı alırım
defnes32 Asivemavi blenderlar gerçekten şans işi ama bende bekarken sinbo almıştım 5 sene oldu tik demedi maşallah
3yasakadarsifirekran defnes32 granit tost makinesi alın almışken çizilme derdi yok ama tefalin granit tost mak yoktu bildiğim kadarıyla
defnes32 3yasakadarsifirekran benim önceki granit değildi normal kullanımda bile çizilmişti. Bilmiyorum ki bende daha bakıyorum karar veremedim ama
Asivemavi defnes32 ben kuzenime hediye almiitim simbonun setini 8 yıl olaca evlenenli hala sağlam diyor kuzenim . Valla aklımdan geçmiyor değil sinbo almak çünkü gerçkten iyi
3yasakadarsifirekran defnes32 benimde teflon çok çizildi hep yapıştırıyor tost yaparken granit yapıştırmıyormuş Bu baya iyiymiş Arzum AR2001 Tostçu Deluxe Izgara Ve Tost https://www.hepsiburada.com/arzum-ar2001-tostu-deluxe-izgara-ve-tost-p-HBV000003AT47?url_src=ios-product-detail Dökümmüş
turkaninalli defnes32 Ben hepsinden inanılmaz memnunum kii şans meselesi annem ve yengem aynı bulaşık makinasından aldılar annemin hiç güzel yıkamıyor yengemin sanki yeni alınmış gibi 🙄
YeniAnneIstanbul defnes32 ben cok seviyorum birde ocagin yaninda taze feslegen, maydanoz, dere otu ve kekik bitkilerim duruyor yemek yaparken kesiyorum ve kucuk fake limon acagimda var 🤣
defnes32 YeniAnneIstanbul çok hoş duruyor kesinlikle ama temizlikte işimi zorlaştırır diye istemiyorum zaten bebekle anca temizlik yapıyorum
eymenzeynep defnes32 benim hepsinin markası farklı. Çaycım fakir,kahve makinesi ve ütü Arçelik,tost makinası dökümix vs vs
Caydanlik eymenzeynep tost makinanizdan memnun musunuz? bende almayı düşünüyorum ama temizliği falan kolaymı ?
eymenzeynep Caydanlik ben çok memnunum büfe tostu yapıyor. Temizliği zor onun içinde pişirme kağıtları var ya arasına ondan koyuyorum