Günaydın kızlar, ben 7 ay önce epidural normal doğum yaptım şu zamana kadar birşeyim yoktu ama son zamanlarda belimde epidural vurulan yerim yani omuriliğimde aşırı bir ağrı ve sancı var. Çevremdekiler epiduralden diyor ama o zaman olmadı bişey aylar sonra olur mu ki? Yan etkilerini bilip yaptırdım ama doktorum hastanem iyi olduğu için güvendim çok şükür bi sorun da yaşamadım şimdi böyle olunca acaba mı diyorum🤦🏻