Yemese bile bulamaç yapmamaya çalışıyorum, daha doğrusu kendimin yemek istemediği bir şeyi çocuğa vermek istemiyorum 😅 biraz peynir biraz yumurta sarısı (haşlanmış ya da omlet) biraz da Avakado ya da salatalık yemiş oluyor, muhtemelen doymuyor ama yine de bilemiyorum bulamaç tarzı şeyler kötü yeme alışkanlığı kazandırır gibi geliyor bana hep. Bazen pankek tarzı şeyler yapıyorum muzlu yaptığımda tadını sevdiği için yiyor ama her zaman da tatlıya alıştırma dedi doktorum.
Ana öğünü hala süt olduğu için içim bir tık rahat, sizce günde çok az ek gıda alsa bile sütle doyuyor mudur burdan onu da sorayım 😊