Kızlar bebeğim doyuyor mu anlamıyorum. Çok kuvvetli çekmiyor sanki mememi. Birde çok kısa sürüyor emmesi genelde 5-6 dk max 10 dk.
Sütüm baya azaldı onun çekmemesinden kaynaklı diye düşünüyorum . Geceleri 120 ml (hipp) mama takviyesiyle gidiyoruz .
Bu meme reddi gibi bişey bir aydın var aramızda . Çekiypr 3 kere bırakıyor tekrar kapıyor tekrar aynı. Ama bezini ıslatması büyük çişini yapması falan herşey yolunda. Öyle okumuştum doyuyorsa bezi ıslanıyordur diye. Ama nedense bana doymuyor gibi geliyor bu durumu yaşayıp aşan var mı 😥