thecamellia bir bucuk ay once 15 saat yaptık persembe geri döneceğiz
Gelirken kolay oldu cok zorlamadı bizi sadece battaniyesini istedi sürekli ben yemeğini kahvaltısını falan hazırlamıştım onları yedirdim bez değiştirmek dışında onun için mola vermedik mola verdiğimizde de yorulsun enerji harcasın diye elini tutup yürüttük zaten arabaya binince mutlu oluyor uyku saati de yakınsa bayılıp gidiyor battaniyesi ve oyalayacak bir kaç oyuncağı vardi yanımızda onlar da işimi kolaylaştırdı ama tatil boyunca huyları evrim geçirdiği için dönüş beni korkutuyor bayaaa