Deletedmom83610 5 buçuk aylık kızımla 17 saat yol geldik her şey çok iyiydi uyku saatinde pusette uyuttum uyanıklık sürelerinde arka koltuğa oyun oynayacağı alan yaptım molalar verdik sık sık genelde uyku saatinde daha uzun yol yaptık gece uykusuna geçerken inanılmaz zorlandı yatağını aradı dönerek uyumak istedi orada çok zorlandım ama genel olarak 17 saat sorunsuz geçti geçen hafta işe 4 saatlik bir yolculuk yaptık ama felaketti asla uyumadı sürekli ağladı kalkıp emeklemek istedi kucağımda durmadı pusette durmadı 17 saat yolculuk nasıl yaptık biz diye eşimle hayret ettik ama 3,5 ayda uyku süreleri daha uzun birde araç uykuya zemini güzel hazırlıyor daha kolay olur kesinlikle