Merhabalar
Geçen hafta önce bebeğim belirti gösterdi sonrada ben malesefki covit olmuşuz. Bugün karantinadaki son günüm. Bebeğimde balgamlı öksürük oluştu dün gece uyuyamadı. Doğal olarak ne yapabilirm bugün rahatlatsın diye. Yarın 9. Ay kontrolüne götüreceğim aşı içinde ama bugün de kötü geçirmesin yavrum